نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

فهرست مطالب

مقدمه

انتخاب رشته حضوری و مجازی کنکور یکی از پیشنهاداتی است که از سوی موسسات مختلف مطرح می شود. اما هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی دارد. همان طور که همگی میدانید در یک انتخاب رشته موفق مسائل زیادی دخیل است.

انتخاب رشته حضوری و مجازی کنکور در موسسات برتر این فرصت را در اختیار شما می گذارد که انتخاب دقیق تری داشته باشید. موقعیت انتخاب رشته بسیار حساس است. در این زمان خاص شما باید آینده خود را رقم بزنید بنابراین باید نکات مختلف را در نظر داشته باشید.

داوطلبانی وجود داشتند که با وجود رتبه های برتر به دلیل اشتباهاتی که در مسیر انتخاب خود داشتند با وجود امیدهای فراوان حتی در دانشگاه پذیرفته نشدند.

انتخاب رشته حضوری و مجازی کنکور اگر توسط یک مشاور متخصص انجام شود اطمینان آور خواهد بود. زیرا کارشناس متخصص با در نظر گرفتن نکات و قواعد مختلف دست به انتخاب می زند. در مرکز مشاوره تحصیلی پوردستمالچی با در نظر گرفتن توانمندی های شخص و آنالیز کارنامه فردی انتخاب رشته کنکور انجام می شود.

نحوه انتخاب رشته حضوری و مجازی کنکور

انتخاب رشته حضوری و مجازی کنکور توسط مراکز انتخاب رشته کنکور انجام می شود. در انتخاب رشته مجازی به کمک نرم افزار های قوی رشته های دانشگاهی به شخص پیشنهاد می گردد. این نرم افزار بر اساس داده های آماری سال های قبل و بسیاری عوامل موثر دیگر طراحی شده است. کارنامه پذیرفته شدگان در سال های قبل و نتایج کنکور ایشان داده های پیش فرض این نرم افزار می باشد. سپس با وارد کردن اطلاعات شخصی متقاضی نرم افزار شروع به آنالیز کرده و نتیجه را اعلام می کند.

در انتخاب رشته حضوری و مجازی کنکور نتایج مختلفی ممکن است به دست آید. در انتخاب رشته مجازی رشته هایی که پیشنهاد می شود ممکن است بر اساس رتبه شخص در کنکور یا دانشگاه های مورد نظر وی باشد. برای آشنایی با نحوه کارکرد نرم افزار آنلاین انتخاب رشته حتما با مشاورین ما در تماس باشید.

انتخاب رشته حضوری و مجازی کنکور

 

انتخاب رشته حضوری و مجازی کنکور در موسسات انتخاب رشته به شکل های گوناگون انجام می شود. در انتخاب رشته حضوری مشاوره تحصیلی کارنامه شخص را مورد بررسی قرار می دهد. جلسات مختلفی با داوطلب برگزار می شود و پس از گفتگو با ایشان و خانواده وی رشته های دانشگاهی پیشنهاد خواهد شد.

مشاوره انتخاب رشته برای تهیه لیست رشته های مد نظر شخص مسائل فنی و علمی را در نظر می گیرد. انتخاب رشته حضوری به صورت دستی انجام می شود.

مزایای انتخاب رشته حضوری و مجازی کنکور

انتخاب رشته حضوری و مجازی کنکور هر کدام مزایا و معایب مربوط به خود را دارد. انتخاب رشته مجازی به سرعت انجام می شود. تنها کافی است فرد با راهنمایی مشاور تحصیلی اطلاعات شخصی خود را به سامانه وارد نمایند در مدت کوتاهی رشته هایی که شخص امکان قبولی دارد نمایش داده خواهد شد.

اما در انتخاب رشته حضوری نیاز است که برای شخص جلسات مختلف برگزار شود. در دیدار هایی که بین مشاوره انتخاب رشته و خانواده شخص برگزار می شود مسائل مختلفی روشن خواهد شد.

در انتخاب رشته آنلاین به صورت اتوماتیک و با کمک ماشین انتخاب رشته کنکور انجام می شود. احساسات انسانی در آن نقشی ندارد. بنابراین ممکن است در بین رشته های پیشنهادی رشته های مورد علاقه شخص دیده نشود. اما در انتخاب رشته حضوری علایق و خواسته های فرد مورد توجه قرار می گیرد. به کمک تست های مختلف روانشناسی شخصیت فرد مورد ارزیابی قرار گرفته و بر اساس توانمندی های وی رشته های دانشگاهی پیشنهاد خواهد شد.

تا اینجا به نظر شما کدام شیوه برای عملکرد خوب پاسخگو است؟!!

 

در حالت کلی، انتخاب رشته حضوری و مجازی کنکور هر کدام مزایای مربوط به خود را دارد و ممکن است معایبی نیز داشته باشد. اما شما می توانید با مراجعه به مرکز مشاوره تحصیلی پوردستمالچی از این دو روش بهره مند شوید. به این ترتیب هم به صورت مجازی و هم حضوری اطلاعات لازم در اختیار شما قرار می گیرد.

انتخاب رشته حضوری و مجازی کنکور

در هنگام انتخاب رشته چه مواردی را باید در نظر بگیرم؟

در انتخاب رشته مجازی و حضوری کنکور شما باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید. اولین نکته آن است که خواسته ها و هدف های خود را دنبال کنید. همانطور که گفته شد انتخاب رشته آنلاین توسط نرم افزار انجام می شود بنابراین رشته های پیشنهادی کاملا به صورت منطقی ارائه می شود. اما شما برای آنکه فرد مثمر الثمری باشید باید خواسته های خود را هم در نظر بگیرید.

ممکن است شما صرف پیشنهادات ارائه شده یک رشته دانشگاهی را انتخاب کنید در حالی که هیچ علاقه ای به آن ندارید. به این ترتیب شانس موفقیت شما در این رشته پایین می آید و آن طور که باید کارآمد نخواهید بود.

بنابراین در انتخاب رشته حضوری و مجازی کنکور علاوه بر شناخت کامل از شخصیت خود باید رشته های دانشگاهی را هم به خوبی بشناسید. چه بسا با معرفی یک رشته دانشگاهی به طور صحیح علاقه خود به این رشته را کشف کنید و وارد آن شوید. برای شناخت کامل رشته های دانشگاهی باید از مشاور متخصص کمک بگیرید.

در هنگام انتخاب رشته حضوری و مجازی کنکور نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید امکانات مادی است. توان مالی شما برای وارد شدن به یک رشته دانشگاهی چقدر است؟ برخی رشته ها نیازمند صرف هزینه هایی است. برخی دانشگاه ها شهریه دریافت می کنند. طی مسیر برای رفتن به برخی دانشگاه ها هزینه بر خواهد بود. مواردی همچون نوع رشته، نوع دانشگاه، محل قرار گرفتن دانشگاه، خوابگاه و هزینه های مربوطه توسط مشاور تحصیلی شرح داده می شود.

انتخاب رشته حضوری و مجازی کنکور

آیا انتخاب رشته آنلاین می تواند مورد اعتماد باشد؟

شما باید در نظر داشته باشید که انتخاب رشته حضوری و مجازی کنکور پیشنهاداتی است که به شما ارائه می گردد. در نهایت شما تصمیم گیرنده خواهید بود و با توجه به اطلاعاتی که در اختیار شما قرار داده می شود چیدمان رشته های دانشگاهی در لیست را تایید می کنید.

اما انتخاب رشته آنلاین با توجه به این که بر اساس داده های تجربی و عملی انجام می شود به میزان بسیار زیادی قابل اعتماد است. نرم افزار بر اساس بانک داده های کشوری و آماری که در سال های گذشته به دست آمده، رشته های دانشگاهی را ارائه خواهد کرد. بنابراین می توان با تکیه بر آن لیستی از علاقمندی های خود را تهیه کرد.

داوطلبان باید در نظر داشته باشند که یک صد و پنجاه رشته ای که در دفترچه انتخاب می کنند بسیار تعیین کننده خواهد بود. بنابراین باید با کمک مشاوره تحصیلی متخصص این مسیر را طی کنند تا به نتیجه دلخواه برسند.

در حال حاضر مرکز مشاوره تحصیلی پوردستمالچی این افتخار را دارد که با تکیه بر جدیدترین متدهای روانشناسی، بانک اطلاعاتی بسیار هوشمند و پیشرفته از سال های قبل، از تلفیقی از هر دو روش آنلاین و حضوری بهره میگیرد.

[saswp_tiny_multiple_faq headline-0=”p” question-0=”✅ بارزترین خصوصیت بهترین مراکز انتخاب رشته کنکور چیست؟” answer-0=”مراکزی موفق هستند که ابتدا شخصیت روحی و روانی افراد را بررسی کنند و آن را پایه تمامی برنامه ریزی های تحصیلی دانش آموز قرار دهند.” image-0=”” headline-1=”p” question-1=”✅ آیا انتخاب رشته حضوری و مجازی باید از هم مجزا باشند؟” answer-1=”در بعضی مراکز این کار به صورت جداگانه انجام میشود اما بهترین انتخاب رشته، روشی است که تلفیقی از هر دو روش باشد.” image-1=”” headline-2=”p” question-2=”✅ آیا در حال حاضر انتخاب رشته مجازی در مرکز مشاوره پوردستمالچی انجام میشود؟” answer-2=”بله ، انتخاب رشته آنلاین با تکیه بر قوی ترین بانک اطلاعاتی و اطلاعات فردی و روانشناختی داوطلب انجام خواهد گرفت.” image-2=”” headline-3=”p” question-3=”✅ در حال حاضر چگونه امکان انتخاب رشته آنلاین در مرکز مشاوره تحصیلی پوردستمالچی وجود دارد؟” answer-3=”داوطلب پس از ثبت نام از طریق پنل کاربری و شخصی خود میتواند با مشاوران اشد ارتباط برقرار کرده و یکی از دقیق ترین انتخاب رشته های کامپیوتری را داشته باشد.” image-3=”” count=”4″ html=”true”]

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *