مقایسه‌ کلاس جمع‌بندی با معلم خصوصی ، همایش و کلاس‌های نکته و تست

فهرست مطالب

مقدمه

کلاس های جمع بندی یکی از مهم ترین مواردی است که در واقع به نوعی میوه عمل آوری شده ماه ها تلاش و تحصیل برای کنکوری ها است. در این مقاله ما تلاش کردیم به طور خیلی جامع درباره کلاس های جمع بندی و تاثیر آن در یک نتیجه گیری مثبت از جانب داوطلب را بررسی کنیم. همچنین در این بررسی تلاش شده که کلاس های جمع بندی با سایر موارد مشابه که اکثراً دانش آموز حس میکند به آن نیاز دارد مقایسه شود. با ما همراه باشید:

 

مقایسه کلاس جمع‌بندی و همایش :

 

جمعیت مناسب کلاس جمع‌بندی نسبت به همایش سبب افزایش کیفیت یادگیری، توجه بیشتر دبیر به هر داوطلب و امکان رفع اشکال میشود. از طرف دیگر ساعات بیشتر تدریس و پذیرایی (ناهار و میان‌وعده) بر اساس نظر متخصص تغذیه و همچنین استفاده دبیران با معلومات بالا از دستورالعمل علمی مرکز مشاوره، باعث عدم کاهش انرژی داوطلبان، افزایش یادگیری و بازدهی بالای کلاس می‌شود.

مقایسه کلاس جمع‌بندی و معلم خصوصی :

 

علاوه بر این که کلاس جمع‌بندی در کوتاه‌مدت نتیجه‌بخش است و هزینه به‌صرفه‌ای دارد، ولی معلم خصوصی در بلندمدت و با هزینه زیاد نتیجه می‌دهد، اساسا کلاس جمع‌بندی شرایط مرور مطالب را بر اساس طرح راهبردی مرکز مشاوره فراهم می‌آورد، در حالی که معلم خصوصی بر پایه روش خود فقط به رفع اشکال می‌پردازد.

مقایسه کلاس جمع‌بندی و کلاس نکته و تست :

 

زمان‌بندی دقیق کلاس جمع‌بندی و مرور کامل همه مباحث، آن را برای روزهای پایانی مناسب ساخته است، در حالی که کلاس نکته و تست این ویژگی‌ها را ندارد. همچنین زمان‌بر بودن کلاس نکته و تست و هزینه بالای آن، داوطلبان را برای حداکثر بازدهی در مدت کوتاه باقی‌مانده تا آزمون سراسری به شرکت در کلاس جمع‌بندی ترغیب می‌کند.میشود

اگر مطلب مورد پسند شما بود با این ستاره ها به آن امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *