بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور

فهرست مطالب

مقدمه

یکی از مهم ترین و پردغدغه ترین مسائل سرنوشت ساز برای دانش آموزان، انتخاب رشته کنکور می باشد. بدون شک انتخاب رشته کنکور خیلی مهم تر از کنکور می باشد. بعضی از افراد با وجود اینکه رتبه خوبی را در کنکور کسب می کنند، به دلیل عدم آگاهی از انتخاب رشته، در رشته خوب و پردرآمدی قبول نمی شوند. سرنوشت و آینده شغلی شما بر اساس انتخاب رشته کنکور تعیین می شود، بنابراین این موضوع بسیار پر اهمیت می باشد. کوچک ترین اشتباه در فرایند انتخاب رشته، سرنوشت شما را به کلی تغییر می دهد. به همین دلایل اکثر والدین استرس زیادی دارند و به دنبال بهترین مشاور انتخاب رشته هستند. اگر به دنبال مشاوری خوب و باتجربه می باشید، بدون شک محمدرضا پوردستمالچی بهترین گزینه می باشد. ما در این بخش به شما میگوییم دلیل این انتخاب چیست با مرکز مشاوره کنکور پوردستمالچی همراه باشید:

مشاور انتخاب رشته کنکور

یکی از سوالات متداول دانش آموزان این می باشد که چرا از مشاور انتخاب رشته کنکور کمک بگیریم؟ بدون شک همگی می دانیم که قبولی در کنکور کار ساده و آسانی نمی باشد. دانش آموزان برای قبولی در کنکور چندین سال متوالی روز و شب درس می خوانند و کلی زحمت می کشند. علاوه بر آن، درصد زیادی از آن ها در کلاس های کنکوری و آزمون های شبیه سازی شده شرکت می کنند و هزینه بسیار زیادی را در این راه پرداخت می کنند. همچنین علاوه بر کتاب های درسی، آن ها مجبور به خریدن تعداد زیادی از کتاب های کمک درسی و تستی می باشند. مهم تر از همگی این ها، آن ها در سال های آخر کنکور، هر نوع شادی و سرگرمی را از خود محروم می کنند. به نظر شما آیا معقولانه به نظر می رسد که با اشتباهی کوچک در انتخاب رشته کنکور،  همگی زحمات و هزینه های خرج شده چند ساله خود را به هدر دهید؟

نوروز را با ما همراه باش 👇

طرح ویژه اردوی مطالعاتی نوروز 1402

بدون شک هیچ دانش آموزی دوست ندارد زحمات چندین ساله خود و والدینش را به هدر دهد. بهترین راه برای جلوگیری از این اتفاق، کمک گرفتن از بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور می باشد. شما باید مشاوری را انتخاب کنید که در رابطه با همگی گروه های آزمایشی مختلف، دانشگاه های مختلف کشور و همگی رشته های دانشگاهی اطلاعات جامع و کاملی داشته باشد. همچنین باید دارای سابقه کاری و تجربه چندین ساله در این زمینه باشد. با کمک گرفتن از چنین مشاورانی خیال شما از هر لحاظ راحت می شود و می توانید بهترین رشته ها را با توجه به شرایط و رتبه خود انتخاب کنید. شما می توانید برای انتخاب رشته از محمدرضا پوردستمالچی کمک بگیرید که بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در تهران می باشد.

 

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در تهران 

ویژگی های مشاور انتخاب رشته کنکور سراسری

جهت آشنایی با ویژگی های بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور 1401 ما را همراهی کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های مشاور انتخاب رشته کنکور، داشتن اطلاعات جامع و مفید می باشد. یک مشاور خوب باید در همگی رشته ها و زمینه های مختلف اطلاعات داشته باشد و بتواند این اطلاعات را به دانش آموزان منتقل کند. بسیاری از رشته های دانشگاهی از لحاظ ظاهری شبیه به هم می باشند، در حالی که با همدیگر تفاوت دارند. بنابراین یک مشاور انتخاب رشته کنکور باید بتواند رشته های مختلف کنکور را با همدیگر مقایسه کند و تفاوت های آن ها را برای دانش آموزان بیان کند تا بهترین انتخاب های ممکن را داشته باشند. همچنین یک مشاور خوب باید در رشته خود متخصص و حرفه ای باشد. امروزه متاسفانه بسیاری از دانش آموزان برتر کنکور های سراسری بدون اینکه هیچ اطلاعاتی در رابطه با رشته های مختلف دانشگاهی داشته باشند، شروع به مشاوره می کنند. به شما توصیه می کنیم که از فردی کمک بگیرید که در کار خود متخصص باشد.

طرح کلاس های جمع بندی پوردستمالچی

یک مشاور انتخاب رشته کنکور باید فردی مسئولیت پذیر و متعهد باشد. یک فرد دلسوز و مسئولیت پذیر شما را با جزئیات و نکات مهم رشته های مختلف آشنا می کند و به شما در انتخاب بهترین تصمیم کمک می کند. همچنین یک مشاور خوب باید شنونده خوبی باشد و قدرت بیان بسیار بالایی داشته باشد. یک مشاور خوب باید به همگی حرف های شما گوش دهد و بتواند همگی اطلاعات را به صورت واضح و روشن به شما انتقال دهد. محمدرضا پوردستمالچی که بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور 1401 می باشد، می تواند در این راه شما را به بهترین شیوه راهنمایی کند. همچنین در صورتی که به دنبال مشاور کنکور تلفنی یا مشاور انتخاب رشته حضوری هستید، ایشان بهترین گزینه می باشند.

انتخاب رشته موفق در کنکور سراسری

در صورتی که به دنبال بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در تهران هستید، محمدرضا پوردستمالچی را انتخاب کنید که بهترین مشاور کنکور و کارشناس صدا و سیما می باشد. بسیاری از دانش آموزان محترم دغدغه این را دارند که چگونه انتخاب رشته ای موفق داشته باشیم؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده می باشد. در ادامه متن نکات لازم و مهم را درباره انتخاب رشته کنکور بیان می کنیم. یکی از نکات مهم در رابطه با انتخاب رشته کنکور، جمع آوری اطلاعات درباره انواع رشته های مختلف گروه آزمایشی های مختلف از جمله تجربی، انسانی، ریاضی و فیزیک، هنر، زبان و… می باشد. علاوه بر این، باید درباره بازار کار آن ها در آینده تحقیق کنید. همچنین در بعضی از رشته ها امکان تحصیل در مقاطع بالاتر یعنی کارشناسی ارشد و دکتری وجود ندارد، پس درباره این موضوع نیز تحقیق کنید.

 

افرادی که قصد مهاجرت و ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، باید درباره رشته تحصیلی خود و آینده آن در کشور های خارجی تحقیق کنند و رشته ای را انتخاب کنند که امکان پیشرفت آن در کشور های خارجی وجود داشته باشد. امروزه دانشگاه های مختلفی از جمله انتفاعی، پیام نور، روزانه، شبانه، پردیس و… وجود دارند. درباره هر کدام از انواع دانشگاه ها و شرایط تحصیل در آن ها نیز اطلاعات جمع آوری کنید. همچنین درباره خوابگاه ها و امکانات دانشگاه های شهر های مختلف تحقیق کنید. آخرین نکته نیز در انتخاب رشته کنکور موفق، انتخاب مشاوری با تجربه و باسواد می باشد که بتواند به صورت حضوری یا تلفنی در گروه های آزمایشی مختلف از جمله تجربی، زبان، انسانی، ریاضی و فیزیک، هنر و… شما را راهنمایی کند.

 

مرکز مشاوره تحصیلی پوردستمالچی

4/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *