مشاوره کنکور ریاضی 1402

فهرست مطالب

مقدمه

هریک از داوطلبان کنکور ریاضی فیزیک ممکن است مشکل جداگانه ای در کنکور داشته باشند که نیاز به مشورت داشته باشند. بنابراین با توجه به مشکلات متفاوت داوطلبان ریاضی نیاز به مشاوره کنکور ریاضی است. مشاوره کنکور ریاضی سال 1402 در مرکز مشاوره پوردستمالچی با سال های دیگر تفاوت دارد. دلیل اصلی آن هم تفاوت های ساختاری ایجاد شده در کنکور سال جدید و احتمالا سال های بعد است. با ما همراه باشید تا درباره مشاوره کنکور ریاضی توضیحات کاملی بدهیم.

 نحوه مشاوره کنکور ریاضی جدید

در این نوع مشاوره نیز مانند سال های قبل مشاوران ما با نظارت مستقیم مدیریت مرکز از ابتدای راه تا رسیدن به نتیجه تمام وقت با شما خواهند بود. در این طرح که مشاوره تحصیلی سالانه نام دارد مشاوره و کلیه برنامه ها و خدمات آموزشی به همراه بسته های آموزشی رایگان و همایش ها به مدت یکسال در اختیار شما قرار میگیرد.

طرح مشاوره های گروهی

مشاوره های فردی – هفتگی

سنجش و ارزیابی

مشاوره روانشناسی

مشاوره سلامت

و خدمات ویژه اولیا شامل این پکیج خواهد بود.

شرایط ثبت نام مشاوره سالانه پوردستمالچی

 در زیر ما چند راز که برای موفقیت داوطلبان کنکور ریاضی لازم است را عنوان خواهیم کرد:

 بدون هدف نمیتوانید به مقصد مشخصی فکر کنید

اگر حتی داوطلب با انگیزه ای نیز باشید بدون هدف نمیتوانید انتظار داشته باشید که به نتیجه خوبی برسید. سعی کنید هدف را در ذهن خود تمام و کمال شفاف سازی کنید. یعنی نه فقط یک دورنما بلکه یک تصویر کاملا شفاف طوری که انگار در دستان شماست برای خود مجسم کنید. این کار را میتوانید با یک مشاره کنکور درکنار خود برنامه ریزی و مشخص کنید.

تلاش خود را بر اساس هدف خود تعیین کنید

سعی کنید در درجه اول اهداف قابل دسترسی برای خود معین کنید و در درجه دوم تلاشی که میکنید به اندازه هدفی باشد که برای خود معین کردید. یعنی  مشاوره کنکور ریاضی پوردستمالچی به شما میگوید به هر اندازه دانشگاه های بالاتری معین کنید به همان اندازه نیز نیاز به تلاش بیشتری برای دست یابی به هدف خواهید داشت.

در مطالعه خلاقیت به خرج دهید

جمله بالا چه معنی دارد؟ این مشکل بسیار در میان داوطلبان ریاضی به چشم میخورد. مساله اینجاست که هرچقدر هم شما در این رشته مستعد باشید اما با خواندن مدام فرمول ها و تحلیل ها دچار خستگی مغزی میشوید. بنابراین توصیه مشاوره کنکور ریاضی پوردستمالچی از این نظر به شما این است که بین مطالعه خود به دروس مفاهیم عمومی تر شیفت هید تا دچار خستگی مغز و یکنواختی نشوید و مطالعه سودمندی داشته باشید.

 با تمرکز و توجه درس بخوانید

سعی کنید هنگام درس خواندن کاملا متوجه باشید تا مطالعه مفیدی داشته باشید. این مساله در مورد درسی مانند ریاضی کمی دشوار است چون نیاز به تمرکز بالایی است. البته این مساله نیز میتواند با کمک گرفتن از یک مشاوره کنکور ریاضی متخصص تسهیل شود.

 حتما در یک آزمون شبیه سازی شده شرکت کنید

این میتواند شرکت در ازمون های آزمایشی باشد یا بررسی آزمون های سال های قبل باشد. همه چیز بستگی به استطاعت شما دارد. ولی در صورتی که مشکل مالی نداشته باشید میتوانید در آزمون های آزمایشی شرکت کنید.

 برنامه ریزی هدفمند داشته باشید

در صورتی که هدف واضح و شفافی داشته باشید اما برنامه ای برای رسیدن به آن نداشته باشید این هدف هرگز به مقصد نخواهد رسید. بنابراین داوطلبان ریاضی باید یک برنامه منسجم برای خود تعیین کنند و در رسیدن به آن مداومت داشته باشند. از طرف دیگر برنامه ریزی مرحله حساسی مانند کنکور برای داوطلبان ریاضی بدون وجود یک مشاوره کنکور ریاضی بسیار دشوار است. پس سعی کنید حتما از یک مشاور نیز در اینس مسیر کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: نکات برنامه ریزی موفق تحصیلی

 سوالات کنکور را تحلیل کنید

سعی کنید حتما بعد از شرکت در کنکور ازمایشی یا تست و تمرین سوالات و پاسخ دهی خود را نیز تحلیل کنید. یعنی دقت کنید چه سوالاتی را درست پاسخ دادید چه سوالاتی اشتباه بوده و چرا؟ این دقت و بررسی سبب میشود نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنید و آن ها را بهبود ببخشید.

 سایر موارد در مورد مشاوره کنکور ریاضی به داوطلبان سال 1402 :

حتما به برنامه های استراحت و  غذایی خود توجه کنید

سعی کنید تمام توجه خود را در کنار درس خواندن به حفظ سلامتی ، استراحت و تغذیه خود معطوف کنید چرا که عامل اصلی افزایش تمرکز شما نیز همین مورد است.

 تجربیات دیگران و کارنامه سال های گذشته را نیز بررسی کنید

داوطلبان ریاضی این کار را به شکل کامل میتوانید با کمک مشاوره کنکور ریاضی پوردستمالچی انجام دهند. بررسی نتایج و کارنامه افراد سال های قبل مهم ترین عامل برای تعیین استراتژی برای کنکور امسال است.

بررسی کلی ضرایب کنکور سال 1402

 با توجه به حذف دفترچه دروس عمومی تنها به دفترچه اختصاصی میپردازیم:

 دروس اختصاصی

شماره سوالات تعداد سوال ضریب نام درس
1-55 55 12 ریاضی
56-101 45 9 فیزیک
102-137 35 7 شیمی

جمع بندی

در این مبحث یکی از بخش های مشاوره کنکور ریاضی در مرکز مشاوره کنکور پوردستمالچی را مطرح کردیم. در کنار این مباحث سعی کردیم به 10 مورد از نکات مهم در مشاوره کنکور ریاضی 1402 نیز اشاره کنیم. مشاوره تخصصی کنکور به صورت جزئی وارد هرکدام از این مراحل شده و با توجه به روحیات داوطلب این موارد را بررسی میکند.

5/5 - (2 امتیاز)