هزینه های مشاوره کنکور

فهرست مطالب

مقدمه

با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر اکثر داوطلبان کنکور به دنبال یافتن روشی کم هزینه و با کیفیت برای مشاوره های درسی و تحصیلی هستند. در این بخش مرکز مشاوره کنکور پوردستمالچی به بررسی هزینه های مشاوره کنکور در انواع موسسات میپردازد و به یک جمع بندی نهایی در این باره خواهد رسید.

 همانطور که میدانید روش حضوری و تلفنی برای مشاوره درسی کنکور بسیار رایج است. اخیرا با توجه به وضعیت کرونا بسیاری از افراد تمایل به مشاوره تلفنی دارند. به همین دلیل در کنار مشاوره حضوری مرکز مشاوره تحصیلی پوردستمالچی، روش های مشاوره تلفنی را نیز قرار داده است.

هزینه های مشاوره کنکور در مرکز پوردستمالچی به صورت تلفنی بسیار به صرفه است.

مناسب ترین هزینه های مشاوره کنکور

مناسب ترین هزینه ها برای مشاوره درسی و داوطلبین کنکور در عدد خاصی خلاصه نمیشود. اما باید تمکن مالی دانش آموز در کنار خدمات با کیفیت نیز در نظر گرفته شود. مهم ترین نکته نیز رضایت دانش آموز و داشتن نتیجه مثبت در روند تحصیل است.

هزینه های مشاوره کنکور مرکز مشاوره پوردستمالچی

 در مرکز مشاوره کنکور پوردستمالچی خدمات مشاوره حضوری، تلفنی در قالب طرح مشاوره سالیانه درسی وجود دارد. برای راحتی داوطلبان و دانش آموزان عزیز شرایط زیر در نظر گرفته شده است:

هزینه های مشاوره کنکور تلفنی در مرکز بسیار به صرفه و ارزان است. اولین مساله برای همکاران بخش مشاوره رضایت و نتیجه داوطلب است. این مساله را میتوانید با بررسی آمار قبولی و میزان رضایت داوطلبان کاملا در نظر بگیرید.

دانش آموز پس از مشاوره های اولیه میتواند با مطرح کردن شرایط خود از خدمات پرداخت اقساطی نیز برخوردار شود.

 

بیشتر بخوانید :

 طرح ویژه مشاوره سالیانه مرکز مشاوره پوردستمالچی

مزایای مشاوره تلفنی در مقایسه با مشاوره حضوری

هزینه های مشاوره کنکور در حالت کلی بخش اعظمی از دغدغه ها و استرس های یک داوطلب پشت کنکوری است. مشاوره تلفنی علاوه بر اینکه هزینه پرداختی سبک تری دارد؛ دغدغه رفت و آمد و هزینه برای داوطلبان نخواهد داشت. با توجه به شیوع کرونا دغدغه رفت و آمد در محیط های شلوغ نیز برای تعدادی از داوطلبان وجود دارد. این نگرانی نیز در مشاوره های تلفنی درسی به حداقل خواهد رسید.

علاوه بر این در این نوع طرح مشاوره، مشاوره در تمامی ایام هفته در دسترس شماست و تا زمانیکه برنامه کاری وی با توجه به الویت بندی اجازه دهد مشکلات وی را حل میکند.

 خدمات مشاوره تلفنی و حضوری کنکور در مرکز مشاوره کنکور پوردستمالچی از ابتدای سال تحصیلی شروع خواهد شد. زمان اتمام آن نیز با اعلام نتایج و دریافت رتبه داوطلب است. تلاش شبانه روزی تمامی مشاوران و دبیران ما کسب رضایت شما از نتیجه و رتبه عالی است.

 

طرح ویژه اردوی مطالعاتی نوروز 1402

✅ آیا عدد خاصی برای مشاوره های کنکور وجود دارد؟

این رقم مقدار ثابتی ندارد اما در مرکز مشاوره کنکور پوردستمالچی متناسب با تمکن دانش آموز در نظر گرفته میشود.

✅ آیا خدمات مشاوره تلفنی کنکور در مرکز مشاوره پوردستمالچی وجود دارد؟

بله از خدمات اصلی این مرکز مشاوره های تلفنی و حضوری است.

✅ چه تمایزی در مشاوره های مرکز پوردستمالچی وجود دارد؟

کیفیت خدمات مشاوره، پرداخت اقساطی

3/5 - (14 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *