نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

فهرست مطالب

مقدمه

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور به شما امکانات متفاوتی را می دهد که به کمک آنها بتوانید بهترین رشته ها و دانشگاه ها را برای تحصیلات آکادمیک خود انتخاب نمایید. داوطلبان کنکور می توانند با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه، اطلاعات کافی در خصوص رشته ها، دانشگاه های دلخواه و شرایط قبولی در آنان به دست آورند. از همین رو نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری می تواند گزینه خوبی برای انتخاب رشته آگاهانه در سال 1401 باشد.

دلایل استفاده از نرم افزار های انتخاب رشته مجازی کنکور:

برای یک انتخاب رشته دقیق و اصولی لازم است تا موارد زیادی را در نظر بگیرید. نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور به شما امکان انتخاب آگاهانه را می دهد. از سوی دیگر استفاده از این نرم افزار می تواند مزیت های دیگری نیز داشته باشد که در زیر به آنها اشاره شده است:

  • نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور می تواند نقش تاثیرگذاری روی قبولی شما در دانشگاه داشته باشد. این نرم افزار که با دانش و تجربه کارشناسان حرفه ای طراحی گردیده، شانس قبولی شما را با توجه به قبولی های سال های 98 – 99 و 1400 می سنجد.
  • در نرم افزار تخمین رتبه شما می توانید با وارد نمودن نمره، رتبه و سهمیه خود، نتیجه قبولی سال های قبل را مشاهده کرده و بر اساس آن تصمیم گیری کنید.
  • به راحتی به کمک نرم افزار فوق می توانید متوجه شوید که با رتبه خود در چه دانشگاهی پذیرش شوید.
  • نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری در برخی وبسایت ها به صورت رایگان ارائه شده است و کاربران می توانند برای انتخاب رشته کنکور از آن بهره ببرند.

اما به دلیل تفاوت های بسیار فاحش و جلوگیری از موارد مربوط به کپی، نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری پوردستمالچی رایگان نبوده. گرچه در آینده تلاش میشود دموی رایگانی برای مشاهده و آشنای داوطلبین عزیز روی وبسایت قرار داده شود.

  • نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری از طریق پنل کاربری داوطلبین پس از ثبت نام در طرح انتخاب رشته قابل دسترسی خواهد بود.

مرکز مشاوره تحصیلی پوردستمالچی

در مشاوره های انتخاب رشته کنکور سراسری ارائه شده توسط مرکز مشاوره تحصیلی پوردستمالچی با استفاده از جلسات حضوری و روش های نرم افزاری داوطلب به سمت بهترین نوع انتخاب رشته هدایت میشود.

برای اطمینان از نتیجه بخش بودن متدهای ما، کافیست نتایج ما را مقایسه کنید

مرکز مشاوره تحصیلی پوردستمالچی

 

آیا مرکز مشاوره تحصیلی پوردستمالچی دارای نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور نیز است؟

بله داوطلبین عزیز پس از ثبتنام در طرح انتخاب رشته کنکور سراسری میتوانند از طریق پنل خود اقدام به انتخاب رشته مجازی نیز بنمایند.

مرکز مشاوره تحصیلی پوردستمالچی چه خدمات دیگری به داوطلبین کنکور ارائه میدهد؟

از مهمترین خدمات مرکز: برگزاری اردوی تحصیلی نوروزی، برگزاری کلاس های جمع بندی، برگزاری همایش های تحصیلی میباشد.

اساس نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری چیست؟

تخمین رتبه داوطلب براساس رتبه سال های گذشته، با در نظر گرفتن انواع سهمیه ها و سایر شرایط در نظر گرفته شده در آزمون سراسری.

اگر مطلب مورد پسند شما بود با این ستاره ها به آن امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *